Inima afacerilor

Hubert Joly
65,00 Lei
CUM SA DESCATUSEZI ,,MAGIA UMANA" SI SA OBTII REZULTATE CARE SFIDEAZA TOATE ASTEPTARILE 
 
Hubert Joly, fostul director executiv general al Best Buy si dirijorul redresarii spectaculoase a companiei, ne dezvaluie ghidul sau personal, care permite obtinerea unor rezultate extraordinare prin plasarea oamenilor si a scopului in centrul afacerilor. 

Inima afacerilor este un ghid de actualitate pentru liderii hotarati sa renunte la vechile paradigme si sa dirijeze cu scop si umanitate. Ne arata cum putem reinventa capitalismul astfel incat sa contribuie la un viitor sustenabil.

,,Inima afacerilor este un ghid unic si foarte uman despre adevaratul leadership si modalitatile de a lucra impreuna." 
-- RALPH LAUREN, presedinte executiv si director de creatie, Ralph Lauren Corporation 

,,Redresarea Best Buy sub conducerea lui Hubert Joly a fost remarcabila - un studiu de caz care ar trebui si va fi cu siguranta predat in scolile de afaceri din intreaga lume." 
-- JEFF BEZOS, fondator si director executiv general, Amazon 

An aparitie: 2022

Colectie: Business

In stoc

Durata de livrare: 1-3 zile lucratoare

Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786069609620 Ai nevoie de ajutor? 0732 55 88 33
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
 ,,Inima afacerilor va fi cartea de business definitorie pentru acest deceniu." 
-- ANGELA AHRENDTS, fost prim-vicepresedinte, Apple Retail; fost director general executiv, Burberry 

,,Hubert Joly ne arata ce inseamna cu adevarat un leadership autentic si eficient: articularea unui scop nobil, plasarea oamenilor in centru, includerea tuturor partilor interesate si tratarea profitului ca pe un produs." 
-- AICHA EVANS, director executiv general, Zoox 

,,Acesta este un material de citit obligatoriu pentru oricine doreste sa inteleaga afacerile moderne ca forta pentru binele global, natura schimbatoare a leadershipului si de ce in centrul a tot ceea ce facem trebuie sa se afle un scop profund." 
-- ALEX GORSKY, presedinte si director general, Johnson & Johnson 

,,Aceasta reteta pentru <> va schimba inimile si mintile nu numai in ceea ce priveste modul in care sunt conduse companiile, ci si modul in care sunt predate afacerile si capitalismul in scoli." 
-- ARIANNA HUFFINGTON, fondator si director executiv general, Thrive Global 

,,Hubert ne invita sa ne gandim profund la scopul unei companii... si ne ofera un set de principii si sfaturi practice despre cum sa transformam aceasta viziune in realitate." 
-- SATYA NADELLA, director executiv general, Microsoft 

,,Aceasta carte surprinde pasiunea lui Hubert pentru scop si pentru oameni mai presus de profituri si prezinta dintr-o perspectiva unica si pragmatica cum afacerile pot deveni o forta de neoprit a binelui." 
-- PAUL POLMAN, cofondator si presedinte, IMAGINE; fost director general executiv, Unilever 

,,Inima afacerilor ofera o viziune plina de bucurie si inspiratie despre cum sa reinventam afacerile si capitalismul incepand cu inima." 
-- DARREN WALKER, presedinte, Fundatia Ford

In 2012, ,,toata lumea credea ca vom muri", spune Joly. Opt ani mai tarziu, Best Buy era reconstruita: Joly si echipa sa au transformat compania intr-unul dintre angajatorii preferati ai natiunii, au imbunatatit considerabil gradul de satisfactie al clientilor si au crescut dramatic pretul actiunilor Best Buy. Joly si echipa sa au reusit, de asemenea, sa faca din Best Buy un lider in domeniul sustenabilitatii si al inovatiei. 

In cartea sa Inima afacerilor, Joly ne impartaseste filozofia din spatele renasterii Best Buy: urmarirea unui scop nobil, plasarea oamenilor in centrul afacerilor, crearea unui mediu in care fiecare angajat poate inflori si tratarea profitului ca pe un rezultat, nu ca pe un scop in sine. 

Aceasta abordare este usor de inteles, dar punerea ei in practica nu este la fel de usoara. Ea necesita regandirea radicala a modului in care privim munca, in care definim companiile, motivam oamenii si con ducem. In aceasta carte, Joly ne impartaseste povesti memorabile, lectii si sfaturi practice, toate extrase din experienta transformarii sale de la un consultant McKinsey foarte determinat la un lider care crede in magia umana. 

HUBERT JOLY este fostul presedinte si director executiv general al Best Buy. El a fost recunoscut ca fiind unul dintre cei o suta de ,,directori executivi generali cu cele mai bune performante din lume" de catre Harvard Business Review, unul dintre primii treizeci de directori executivi generali din lume de catre Barron's si unul dintre primii zece directori executivi gene rali din Statele Unite in cadrul Premiilor anuale ale angajatilor de la Glassdoor. Joly este in prezent conferentiar principal la Harvard Business School si face parte din consiliile de administratie ale Johnson & Johnson si Ralph Lauren.

CUPRINS 
Cuvant inainte ............................................................................. 9 
Introducere................................................................................... 17 
Partea intai 
SENSUL MUNCII 
1. Blestemul lui Adam................................................................ 27 
2. De ce muncim......................................................................... 39 
3. Problema cu perfectiunea..................................................... 55 
Partea a doua 
ORGANIZATIA CU FINALITATE UMANA 
4. Tirania castigului actionarilor................................................ 71 
5. Construind catedrale............................................................. 86 
6. Punerea in practica a unui scop nobil.................................122 
7. Cum sa redresezi o afacere fara 
sa fii urat de toata lumea ..........................................................124 
Partea a treia 
DESCATUSAND MAGIA UMANA 
8. Dincolo de morcovi si nuiele ...............................................155 
9. Primul ingredient: unind visurile .........................................167 
10. Al doilea ingredient: dezvoltarea relatiilor umane.........183




11. Al treilea ingredient: incurajarea autonomiei .................206 
12. Al patrulea ingredient: atingerea maiestriei ...................223 
13. Al cincilea ingredient: sa-ti aranjezi vantul din pupa .......241 
Partea a patra 
IN FAVOAREA UNEI CONDUCERI CU UN SCOP 
14. Conteaza cum conduci .......................................................257 
15. Liderul cu un scop ...............................................................268 
Concluzie: Un apel la actiune ..................................................281 
Note ..............................................................................................289 
Index .............................................................................................305 
Multumiri .....................................................................................317 
Despre autori ..............................................................................321
 

Editie: Necartonata

Format: 13x20 cm

Pagini: 332

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Scrie un review


Review-ul a fost trimis cu succes.

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!