60,00 Lei
Arta si stiinta comunicarii in vanzari

An aparitie: 2024

Pagini: 240

Colectie: Business

In stoc

Durata de livrare: 1-3 zile lucratoare

Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786303320540 Ai nevoie de ajutor? 0732 55 88 33
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
„Nu te lasa pacalit de titlu – Limbajul vanzarilor depaseste cu mult simplul proces de vanzare. Recomand aceasta carte oricui este interesat sa isi imbunatateasca abilitatile de comunicare indife­rent de motiv.”– Tom Ziglar, autorul cartii Choose to Win si fiul mandru al lui Zig Ziglar

Te-ai intrebat vreodata de ce iti e mai usor sa vorbesti cu unii oamenii decat cu altii? E simplu – folositi acelasi limbaj! Asta nu inseamna neaparat ca vorbiti limba engleza sau aveti un dialect asemanator. Inseamna ca te conectezi cu ei la un anumit nivel. 

In vanzari, sa creezi relatii bazate pe incredere inseamna sa intelegi oamenii care sunt altfel decat tine si sa fii suficient de flexibil in ceea ce priveste abilitatile tale de comunicare ca sa empatizezi cu ei. Asta este o abilitate care se invata! Permite-le ve­teranilor profesionisti in vanzari Tom Hopkins si Andy Eilers sa te invete nuantele modului in care sa comunici eficient si cu tarie. 

„Andy aduce vanzari de nivel inalt si instruire in leadership nu numai personalului nostru, ci si nenumaratilor agenti pe care ii servim pretutindeni in Statele Unite.”– Paul Hohlbein, presedintele Buiders and Tradesmen’s Insurance Services, Inc.

„Daca vrei sa inveti de la doi maestri, nu cauta mai departe de Tom Hopkins si Andy Eilers  si de cunostin­tele pe care le-au impartasit in aceasta carte. O re­comand foarte mult.” – Nick Nanton, regizor si producator, castigatorul premiului EMMY pentru Film si Broadway, autor bestseller conform Wall Street Journal

„Hopkins si Eilers au sintetizat si imbunatatit cele mai critice su­biecte pentru a avea succes in vanzari. ...pune cartea asta in masina si citeste-o alaturi de cafeaua ta. In. Fiecare. Zi.”– Wendy Lipton-Dibner, MA, autor bestseller international, presedinte si CEO la Professional Impact, Inc.


Andy Eilers, MA, CMC - autorul de bestsellere si premiat pentru contri­butiile la It Is to Win It alaturi de Tom Hopkins, The Secret to Winning Big cu Brian Tracy si la Successonomics cu Steve Forbes. Andy a scris si a inre­gistrat o emisiune audio cu Tom Hopkins numita Ask Youself This... How Can I Create a Better Life?
Cea mai recenta carte a lui Andy, Follow Your Passion and Live Your Life, a devenit foarte populara printre urma­ritorii sai ca fiind un ghid de dezvoltare personala si profesionala pentru oamenii de toate varstele. Andy a putut sa fie producator executiv in documentarul lui Daniel „Rudy” Ruettiger numit „Rudy – The Walk On”. Acest lucru i-a permis sa lucreze direct cu Rudy in interiorul si in exteriorul campusului de la Notre Dame pentru a regiza si a continua sa spuna povestea incredibila a lui Rudy prin Statele Unite si prin strainatate. 
Andy continua sa studieze oamenii si procesul de vanzare, abordand fiecare oportunitate de a lucra cu ceilalti ca o experienta de invatare si dezvoltare atat pentru el, cat si pentru echipa lui de la Andrew J. Eilers Consulting, Inc. si National Sales Solutions.


Tom Hopkins - este cunoscut interna­tional drept „creatorul campionilor in vanzari”. Strategiile sale de vanzari, ce s-au dovedit a fi eficiente, au ajutat mi­lioane de profesionisti in vanzari si afa­ceristi din diferite industrii sa serveasca mai multi clienti, sa faca mai multe vanzari si sa castige milioane de dolari. 
Tom a inceput in vanzarile din domeniul imobiliar cand avea doar 19 ani. Dupa perioada initiala de esec, a inceput sa invete abilitatile de comunicare, care, in sapte ani, l-au facut sa fie principalul agent imobiliar din Statele Unite. 
Lista lui de clienti include AFLAC, 24 Hour Fitness, Best Buy, State Farm Insurance, Kavo, Eli Lilly, REMAX, Primerica si multi altii, pentru care a per­sonalizat cursuri de vanzari. Tom inca urca pe scena publica pentru instruire, oferind anual Academii de vanzari pe parcursul a doua zile, precum si turnee prin Europa si Asia. 
Este autorul a 19 carti, printre care: How to Master the Art of Selling, Selling for Dummies, When Buyers Say No si FILL YOUR FUNNEL – Prospecting with Social Media.

Format: 13x20 cm

Titlu original: The Language of Sales

Traducator: Ana Maria Scarlat

Editie: Necartoanta

Editura: PRESTIGE

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!